Den 2. - bijme se do hlavy!

Napsal Skoropsycho.bloger.cz (») 6. 10. 2009 v kategorii PsychoBLOGUJi, přečteno: 2096×
homunculus.png

Nastal druhý den, úvod do studia bylo příjemné zahřátí na akademické půdě, stále moc nechápu k čemu tento předmět je, ale třeba mi to vysvětlí sylabus, moment .... nevysvětlil.... inu dobrá, zkusím ho nejprve respektovat  a třeba zemře sám, občas je přeci i rýma něčím prospěšná, skoro jedním dechem jsme vlítli do další hodiny, ontogenetická psychologie, docela solidní mazec, ale příjemné vědět, že alespoň jedna profesorka na katedře ví o čem mluví, klobouk dolu, takovýhle přehled jsem viděl jen u pár lidí, a na UK to rozhodně zatím nebylo, příval informací skončil až po dvou a půl hodinách, zpocení až na zadcích jsem vyšli z učebny obtěžkány dlouhými listy povinné literatury a případnými referáty.....shit.....sem málem zapomněl, sakrbléé referát....shit.....no...což

Den 2. Oddíl b.:

Hodina Anatomie začala a hned po prvních slovech vyučujíc jsem měl chuť přenechat své tělo vědě na pitevním stole, ano tak mě motivují někteří profesoři na UK a já už začínám mít pocit, že je v tom záměr, k čemu je k čertu tolik latiny? smile Copak jsem nějaký naspeedovaný medik? Lékařka, která od chirurgie zdrhla k psychiatrii, to už asi něco svědčí, a neříkejte mi, že ne, alespoň jsem přišel na to, kdo provedl Jacku Nicholsonovi lobotomii v Přeletu nad kukaččím hnízdem, takový pocit jsem měl na konci hodiny, akorát, že na mě spolužačka bohužel nevytáhla polštář.

A dostáváme se k pravidlu č.1 : s profesory, kteří přednášejí látku z učebnice, není v žádném případě prdel, vlastní úzkosti z nevědomsoti si kompenzují jednou za semestr, ale je pravda, že profesoři, kteří stojí a mají učebnici v rukou jsou ještě slabým odvarem oproti učitelům, kteří při četbě knihy sedí, z těch jde opravdu hrůza,zvláště v jejich slabých chvilkách, kdy zvedají hlavy od textu, aby si zkontroloval jestli je ještě někdo vzhůru, a pokud tohle neni vyhoření, tak co teda?

Pravdilo č.2: S profesory není něco v pořádku, pokdu po prohlášení: "Na mě vylítne nejvíc studentů," dodají " ale jinak jsem v jádru hodný/á", tak teď mi povězte, jsem debil já, nebo tu něco nesedí? Jednou jeden profesor na přednášce prohlsil: " jsem pěkná svině a vy poznáte proč." A poznali jsme -  v pořádku, ale co si mám myslet o člověku který o sobě prohlásí, že sice vyhazuje z školy, ale jinak je v jádru dobrý? Ještě se mi nestalo, že by profesor přišel a oznámil nám, že je hroznej hajzl, ale u zkoušek si nemůže pomoci a na všechny je moc milý,j jééé jak by svět byl mnohem krásnější.

Abych trochu celý článek zlehčil, budu citova dotyčnou lékařku při úvodu do hodiny anatomie: " pokuď to půjde, ukážu vše na svém těle, ale něco ukázat nepůjde a,takže pokud to budete chtít hodně vidět, tak si půjčte atlas." Heh, doufám, že to bude stát za to, vítej zpět zamrzlá puberto.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a dvě